14. května 2011

Cyndalocke 2: 2: 2: 2: 2: 2:

Takže jdu po první stezce a hned po prvním kroku mě napadne Rattata. Zeiro jí porazí levou zadní a pohnu se dál. Ukáže se, že od jisté smrti Hoothootem mě zachránila jenom bobule, kterou od Elma Zeiro držel. To není dobré. Podle Pokédexu má Cyndaquil nejnižší HP a Defense ze všech tří. Budu doufat, že mi někde brzo neumře.

Došel jsem tedy k Panu Pokémonovi (nechtěl bych se tak jmenovat), vyzvednul si od něj vejce a se svým Cyndaquilem již kolem levelu deset jsem cestou zpět k Elmovi hravě porazil svého budoucího rivala. Elm zahlédne že jsem od Oaka dostal Pokédex, řekne že musím mít výborný potenciál stát se šampionem, a pošle mě za prvním stadionem. Cestou se rozloučím s matkou, která mi slíbí uschovávání peněz. Jak se k ní magicky po každém souboji dostanou, nevím.

Mým prvním přírůstkem do týmu se ukáže být Rattata jménem Toronk. Jakýmsi nedopatřením mi ovšem již druhý souboj zemře. Hups.



Hnán paranoiou ze smrti prvního chyceného člena party se postarám aby se můj další přírůstek, Pidgey jménem Flanka, dostala již na prvních dvou stezkách na decentní level. Skoro bych potom zapomněl využít možnosti nakouknout na Route 46, kam si zaběhnu a chytím Geoduda jménem Terasa. Přestože se z nepatrného damage co způsobovala nejprve zdála jako těkžý oříšek k vytrénování, stačilo pár soubojů proti divokým Metapodům a ukázalo se že bude jistě skvělým pomocníkem.



Zeiro / Cyndaquil :L12 ♂
Tackle, Leer, Smokescreen, Ember
Flanka / Pidgey :L11 ♀
Tackle, Sand-Attack, Gust
Terasa / Geodude :L8 ♀
Tackle, Defense Curl

(Prosím omluvte hrozné ilustrace. Já se fakt snažím.)

Žádné komentáře:

Okomentovat