14. května 2011

Pikalocke Ω: Prokletý run

Tři dni po jeho začátku můj první nuzlocke challenge oficiálně končí...

Všechno šlo krásně, formoval se nám tu úžasný tým a bez sebemenších potíží jsme došli až do nitra Mt. Moon. A pak se vše zvrátilo proti nám. S Pikablu a ostatními se už nikdy neuvidím.

První selhání přišlo ze strany Bloggeru, který svým neplánovaným výpadkem nenávratně (i když je tu malinká šance, že se ještě objeví) zlikvidoval tři nejnovější posty včetně komiksů, které jsem si zapoměl uložit, a všechno nastavení blogu. Řádná rána pod pás, ale narozdíl od té druhé se z ní dá snadno zotavit.

Z toho, že mi odešla baterka v Yellow, ne. Z počátku fungovala stejně dobře jako před 10ti lety a najednou z ničeho nic je každý můj save zničený. Baterku jsem objednal novou, v pondělí či úterý dorazí (naštěstí stojí jen 6 Kč a 19Kč poštovné), ale Pikablu, Nolana, Mortara, Esopa, Hildegard, Nomaus a Blitze (ok, toho jsem ani netrénoval) mi to nevrátí.

Konečný stav týmu (trochu odhadovaný):

PIKABLU (pikachu) L: 15
Thundershock - Quick Attack - Double Team - Thunder Wave

NOMAUS (rattata) L: 14
Tackle - Quick Attack - Tail Whip

HILDEGARD (nidoran♀) L: 13
Tackle - Scratch - Growl

NOLAN (nidoran♂) L: 15
Horn Attack - Tackle - Leer - Double Kick

ESOP (pidgey) L: 14
Gust - Sand Attack - Quick Attack

MORTAR (geodude) L: 13
Tackle - Defense Curl

Žádné komentáře:

Okomentovat