14. května 2011

Cyndalocke: Nemámlepšínápady

Řekněme, že jsem byl přemluven, OK?

Takže jsem vytáhnul svůj krásný zelený Game Boy Pocket, vložím jednu ze svých dvou Gold cartridgí, tiše doufám že jsem se trefil do té co ukládá, a pustím. Slyším klasické Nintendo "cink" a uvědomím si, že na obrazovku vůbec nevidím -- takže jdu rozsvítit zatímco mi hraje intro. Ha, tohle jsem už déle neslyšel.

Nuzlocke jsem dělal již dvě, s trošku jinými pravidly, nicméně přijmu Behold3rovo (box se jménem HEAVEN je pro slabochy!) a s originálním jménem Sonke se vrhám do hry.

Intro myslím nemá smysl moc rozebírat, akorát mi znovu hořce připomíná, že bych se měl někdy konečně naučit názvy dnů v angličtině. Hups, on asi není zimní čas, co? No, nevadí. Při výběru Pokémona se rozhodnu pro Cyndaquila, protože moje poslední dvě dobrodružství v Kantu byly s Chikoritou a Totodilem. Jako každý správný nuzlockář mu dám jméno; opět sáhnu po svých schopnostech kreativity, kouknu na abecedu a vyplodím "Zeiro". Budiž.

Jelikož nemám dost vyvinutý smysl pro humor abych kreslil komiksy k mému dobrodružství, rozhodl jsem se místo toho rozvinout svoje schopnosti a zkusit malovat přírůstky do party. (Uvidíme, jak dlouho mi to vydrží.) Asi po více jak dvaceti překreslování těla dostal něco co vypadá jako Cyndaquil, si ho prohlédněte nebo něco.


Zeiro / Cyndaquil :L5 ♂
Tackle, Leer

Žádné komentáře:

Okomentovat