12. května 2011

Pikalocke 3: Nové přírůstky

Podnikl jsem se svými pokémony krátkou inspekci Route 22, kde jsem narazil na malou roztomilou nidoran. Byla asi po odchycení mírně vyděšená, protože mě následně pomočila. To se ale ukázalo jako pozitivum ve chvíli, kdy jsem vstoupil na Route 2 a pach nidoraní samičky přilákal statného samečka, kterého jsem také odchytil.

Po troše intenzivního tréninku jsme se rozhodli prozkoumat Viridian Forest, kde se oba nidorani ukázali jako skvělí bojovníci. Vsadím se že Brock už se teď třese strachy.

Ve Viridian Forest jsem taky konečně narazil na pidgeyho, kterého jsem chtěl potkat už na Route 1, a úspěšně ho odchytil. Což ovšem znamená, že jsem bez jakýchkoliv bug type pokémonů...


POKéMON:


PIKABLU (pikachu) L: 11
Thundershock - Quick Attack - Tail Whip - Thunder Wave

NOMAUS (rattata) L: 10
Tackle - Quick Attack - Tail Whip

HILDEGARD (nidoran♀) L: 9
Tackle - Scratch - Growl

NOLAN (nidoran♂) L: 10
Horn Attack - Tackle - Leer

ESOP (pidgey) L: 4
Gust

Žádné komentáře:

Okomentovat