12. července 2011

Re-Pika 7: VS Lt. Surge

Zážitky z S.S. Anne mě pronásledují ještě nyní. Naštěstí mi na ně pomohl zapomenout místní gym leader, který mi zadarmo věnoval odznak (jediná jeho podmínka bylo zmasakrovat jeho jediného pokémona, kterého Brambo dle dohody zadupal do země). Poté jsem radostně zamířil oklikou do Lavender Town a cestou přibral další tři slibné (ok, jeden z nich moc dlouho nevydžel) pokémony do týmu. Zkrátka idylka. Na dobré náladě mi přidal také fakt, že v tak poklidném městě jako je Lavender se rozhodně nemůže přihodit nic zlého...

BRAMBO (nidoking) L: 30
Thrash, Double Kick, Poison Sting, Horn Attack

BROKOLVICE (gloom) L: 28
Absorb, Sleep Powder, Acid, Cut

ZOBAN (pidgeotto) L: 23
Gust, Sand-Attack, Quick Attack, Whirlwind

PLOUTVA (gyarados) L: 26
Bite, Bubblebeam, Tackle, Dragon Rage

LAMPAN (magnemite) L:27
Thundershock, Flash, Teleport, Thunderbolt

KTOPYRAK (zubat) L:17
Leech Life, Supersonic, Bite

Mrtví:
RODINNA (nidoran♀ 16), FREUD (drowzee 20), KRTECEK (diglett 18), KONG (mankey 12), ALEXANDR (sandshrew 13), OTESANEK (belsprout 15), JAMA (rattata 16), MUSKATYR (caterpie 5), ZOMBIKA (pikachu 11), KARETA (pidgey 16), TOPYR (zubat 12)

Žádné komentáře:

Okomentovat